2016-03-16


Урок  мистецтва в 3 класі  «Казкові герої на телеекрані»

Тема уроку: Телевізійне мистецтво. "Казкові герої на телеекрані"
Мета уроку: розширювати вміння учнів характеризувати героїв, вчити                                передавати настрої та характери мімікою, познайомити  з словом                         силует
Хід уроку
І. Організаційна частина.
ІІ.оголошення теми, мети уроку.
Ви щойно працювали на уроці музичного мистецтва. На уроці образотворчого мистецтва ми з вами поринемо у подорож телевізійного мистецтва. А там ви знаєте є і музика,
і кіно, і мультики!
-         Що ви саме більше любите переглядати по телику? (мультики)
-         А як ви думаєте, хто саме більше прикладає зусиль, щоб наш мультик був цікавим? (художники)
-         А чому саме вони? (тому, що вони повинні намалювати гарних героїв,передати їх настрій, додаючи йому міміку та жести.)
У художньому фільмі « Золотий ключик» ви зустрічалися з цікавими головними героями казки.
Зараз я вам пропоную набір слів, якими ви б змогли охарактеризувати наших акторів.
(1 група слів – веселий, радісний, здивований, бешкетливий, балакучий,  сумний, сором’язливий)
(2 група слів – спокійна, задумлива, красива, охайна, журливий, вразливий,) ( на дошці прикріплюю Буратіно, Мальвіну і П»єро)
 З яким фруктом асоціюються наші персонажі? ( лимон, апельсин, яблучко)
А тепер ми спробуємо передати настрої та характери персонажів казки мімікою.
-         А що таке міміка? ( міміка – це мистецтво виражати думки й почуття за допомогою рухів обличчя)
-         1 завдання – не називаючи героя казки показати його мімікою.
-         А зараз ми з вами зустрінемося з нашими чарівними Лясолькою та Барвиком, які познайомлять нас із новими термінами, якими ми будемо користуватися в житті.(перегляд ППЗ )
-         Ви зустрілися з новими словами. Ви їх уже неодноразово чули, але не всі знаєте їх значення
Портрет та  автопортрет.
- Можливо хтось зможе вже сказати, що таке портрет.  Портрет це зображення людини. Так,  у нас у класі є портрет Т.Г.Шевченка.
- А що ж таке автопортрет? Давайте послухаємо Лясольку й Барвика (перегляд ППЗ)
Аналіз  репродукції  П.Пікассо « Портрет сина»
-         Хто зображений на картині?( хлопчик Паоло син Пабло Пікассо)
-         Який у нього погляд? (сумний)
-         Дивлячись на обличчя  дитину, що ми можемо про нього сказати? ( що він спокійний, мрійливий,  щирий)
-         Які кольори переважають на репродукції? ( темні, холодні)
-         А щоб ви зробили, щоб наш Паоло став веселим і був схожим на нашого Буратіно? (змінили фарби на світліші тона, переодягнули Паола в веселіший одяг)
А зараз ми дамо волю нашим пальчикам, дамо волю нашій фантазії і спробуємо створити силуети  наших головних героїв - Буратіно та Мальвіни. Щойно прозвучало слово силует.
- Що воно означає? ( тінь)
Силует – це однотонне зображення фігур, предметів.
Практична робота . Поставте ручку над партою.
-         Що ви бачите на парті? ( тінь своєї руки)
-         Оце і є силует.
Практична робота.
 Розгадування кросворду.
1.Як називається в образотворчому мистецтві зображення людини? (портрет)
2. Як називається мистецтво, яке виражає думку й почуття героя за допомогою рухів обличчя?(міміка)
3. Я називається аплікація, яку ми виконуємо з допомогою ножиць, клею, та паперу? (різана)
4. Як називається однотонне зображення фігур і предметів? (Силует)
5. Як називається  аплікація, яку  ми виконуємо за допомогою тільки пальчиків? (рвана)
6. Якщо художник зобразив на полотні сам себе,  то як буде називатись ця робота? (автопортрет)
7. Назвіть батьківщину Пабло Пікассо? (Іспанія)
8.  Назвіть Батьківщину Зінаїди Серебрякової? (Росія)
Дякую Вам за цікаву роботу на уроці.
Оцінювання дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар